.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور استاندار مازندران در صحن علنی مجلس

 نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی از حضور استاندار مازندران در صحن علنی مجلس در قالب تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران خبر داد.

به گزارش شمال نیوز محمد دامادی در گفت‌وگو با فارس درباره روند تحقیق و تفحص از استانداری مازندران در مجلس عنوان کرد: تحقیق و تفحص از عملکرد استانداری مازندران در کمیسیون رأی آورد و قرار است استاندار مازندران در صحن علنی مجلس حاضر و به سئوالات نمایندگان مجلس پاسخ دهد.

وی درباره نتایج حضور استاندار در صحن علنی مجلس گفت: استاندار مازندران در صحن علنی مجلس به دغدغه نمایندگان ملت پاسخ می‌دهد و نتیجه رأی نمایندگان نیز بستگی به پاسخ استاندار و جمع‌بندی نمایندگان مجلس دارد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که نتایج حضور استاندار مازندران در مجلس در حال حاضر قابل پیش‌بینی نیست، اظهار داشت: نمایندگان دغدغه خودشان را مطرح و به تبع آن استاندار مازندران باید پاسخگو باشد و تصمیم نهایی با نمایندگان مجلس است.

وی درباره تغییر فرمانداران در سطح استان مازندران عنوان کرد: در ارتباط با تغییر فرمانداری‌ها کسی از ما نظری نخواست و اگر من در این مورد اظهار نظر کنم در حد رسانه باقی خواهد ماند و تغییرات انجام خواهد شد.

تغییر فرمانداران برای حفظ مصالح مردم باشد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس ادامه داد: تغییر فرمانداران برای حفظ مصالح مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات عنوان کرد: انتخابات مسئله بسیار مهمی است و رهبر معظم انقلاب نیز بر مسئله انتخابات تأکید زیادی داشتند.

دامادی اظهار امیدواری کرد: تغییرات در فرمانداری‌‌های استان مازندران در جهت هرچه بهتر برگزارکردن انتخابات باشد.

عضو خانه ملت در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که برخی‌ تغییرات در فرمانداری‌ مازندران را انتخاباتی تعبیر می‌کنند، عنوان کرد: مسئولان باید ثابت کنند که تغییرات در فرمانداری‌ها انتخاباتی نیست.

خیلی از نمایندگان برای تصویب قانون با دولت مشورت می‌کنند

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در ادامه تأکید کرد: ای کاش زمینه‌‌ای ایجاد شود تا تعاملاتی بیشتر بین نمایندگان مردم و مسئولان استانی ایجاد شود.

وی در پایان گفت: ممکن است تغییر فرمانداران حق قانونی استاندار و دولت باشد ولی در خیلی از امور نمایندگان مجلس که حق قانون‌گذاری دارند برای تصویب قانون مؤثر به نفع مردم با کارشناسان دولت مشورت می‌کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 24 دي 1391
نماينده اى كه نميداند تحقيق و تفحص نياز به حضور كسي در مجلس نيست حد اقل يكبار قانون را بخوان فقط گزارش را يكسال ديگه ميخوانند كه ان زمان طاهايي استاندار نيست
نا شناس 24 دي 1391
كمي سواد ومطالعه نماينده كم است كسي نميتواند در صحن حضور يابد الا وزير
نا شناس 24 دي 1391
من بعنوان مازندراني از سواد اين نماينده خجالت كشيدم طرح موضوع محلي درصحن علني قانوني نيست
نا شناس 24 دي 1391
آقای دامادی خدا پدرت رابیامرزد مازندران موش آزمایشگاهی ،بعد از انقلا ب این چندمین استانداره -خبرنگار که فرماندار بشه وا مصیبت فرماندار جویبارمیگم به سایه اش میگه دنبالم نیا اینقدر مغروره و ....
نا شناس 25 دي 1391
استان شده بچه بازی
فقط دودش به چشم مردم میره و بس
هیچ نتیجه مثبتی از این کشمکشها بیرون نمیاد
نا شناس 25 دي 1391
آقای دامادی اگر میخواهی به فکر مردم باشی لازم نیست استاندار را به صحن مجلس ببری در جلسات مجلس که نماینده مردم هستید گرانی را به ارزانی تبدل کنید! تبدیل وضع نیروهای شرکتی را پیگیری کنید که هنوز که هنوزه پس از مصوبه دولت و موافقت رئیس مجلس هم آقای ..... که مجلسی میباشد این طرح را غیر قانونی میداند. از یک سال پیش هم که این موضوع در مجلس رد شد مشخص بود که مجلسی ها فقط به فکر جیب خود بودند چون خیلی از نمایندگان ما عضو هیأت مدیره-مدیرعامل شرکتهای خصوصی هستند!!!
نا شناس 25 دي 1391
سياسي بازي نماينده وذباله كياسر و گرفتارى دودانگه و ضعف نمايندگان و وأى به حال مردم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.